Websites en printmedia ontwikkelen met visie

Contact
Select Page

Totaal project

Health Of Nature

Home » Projects » Health Of Nature

Inleiding

Health of Nature is opgericht door mensen die al jaren actief zijn in de supplementenbranche. Door in te spelen op de meest innovatieve technieken uit de voedingsmiddelenindustrie zijn ze erin geslaagd supplementen in de meest pure vorm te ontwikkelen. Wat niet nodig is, of niet lichaamseigen, wordt weggelaten.

Opdrachtomschrijving

Om deze -en toekomstige- producten in de markt te zetten mocht ik het merklogo, de productverpakkingen, promotie materiaal en de website voor Health of Nature ontwikkelen. De producten moeten opvallen in de schappen van de winkels (DA-drogisterijen, Etos, G&W, enz). De wens was om te werken met een industriele (vintage) look, in combinatie met verschillende pastel kleuren.

Uitvoering

Voor het merklogo heb ik gekozen voor een combinatie van 2 blaadjes (natuur) en een hart (gezondheid). Om de hele reeks verschillende producten onder dit merk van elkaar te onderscheiden, heeft elke productgroep zijn eigen pastelkleur. Het merklogo en de productlogo’s zijn daarom in grijswaarden uitgevoerd zodat deze bij elke verpakkingskleur passen. Door het gebruik van steeds dezelfde lettertypen bij alle verpakkingen blijft de uniformiteit behouden.

De website is in dezelfde stijl vormgegeven. De producten worden duidelijk en overzichtelijk beschreven en de site bevat een actuele lijst van alle verkooppunten in Nederland. Op dit moment zijn er al meer dan 40 aangesloten winkels.

Mede door de samenwerking met Meta Groot Antink van Tekst met Pit zijn de teksten op de website helder en prettig leesbaar en staan er waardevolle blogartikelen op de site. Deze kunnen door de doelgroep gedeeld worden via social media en zorgen voor meer relevante bezoekers.

 

  • Ontwerp merk- en productlogo’s
  • Verpakkingen design
  • Ontwerp promotie materiaal
  • Grafisch webdesign
  • Functioneel webdesign
  • Website bouwen in Divi WordPress
  • SEO basis