Een website is een middel, geen doel op zich. Het is niet automatisch zo dat wanneer je een (mooie) website hebt, de aanvragen van nieuwe klanten ineens binnenstromen. Daarom vraag ik bij een intake gesprek altijd door: wat is het hoofddoel van de website, welke diensten / oplossingen biedt jouw onderneming, wie is jullie doelgroep, naar welke oplossingen zoeken ze en hoe kunnen we deze doelgroep het beste bereiken?
Naar aanleiding van het intake gesprek kunnen we een effectief plan van aanpak maken. Indien nodig kijken we of er ruimte is voor investering in SEO teksten of adverteren in Google via externe SEO / SEA partners. We bepalen een effectieve sitestructuur op basis van zoektermen. Na aanlevering van tekst, foto's en bedrijfslogo (kan ik tegen meerprijs eventueel zelf ontwerpen) wordt de website volledig op maat gebouwd. Het voordeel hiervan is dat we maximale flexabiliteit in de vormgeving / layout behouden en de website later verder uitgebouwd zou kunnen worden.
Ik werk NIET met kant en klare WordPress thema's (Theme Forest) omdat deze vaak (erg) moeilijk zijn aan te passen naar een andere layout en er vaak problemen met onderhoud / updates zijn.